2013-04-05 15:19:28

TEORIJA IZBORA U ŠKOLI Put ka kvalitetnoj školi - školi bez prisile

Teorija izbora u školi-put ka kvalitetnoj školi Williama Glassera provodi se u našoj školi od sredine 90-ih godina. Suradničko ponašanje postaje sve više imperativ suvremenog doba pa mnogi smatraju da učenje takvog ponašanja postaje temeljni cilj obrazovanja.

U dvodnevnom usavršavanju 1.  fazi, fazi pojedinca te navedenom drugom susretu  dvadesetak  učitelja naše škole osposobit će se u primjeni timskog učenja-kulture suradnje  u razredu, školi  i životu kojim se mogu poboljšavati vještine, poticati  istraživanje kao i rješavati  problemi. Konačni cilj je povećanje motivacije za učenje, prosocijalno ponašanje, spremnost za ulaganje napora radi postizanja zajedničkog cilja i nadasve kvaliteteniji međusobni odnosi. Sve nabrojeno je put ka zadovoljavanju vlastitih potreba.

Voditeljice: dr. Matija Ćale-Mratović i Boja Mustać, prof.

Autori projekta: Jagoda Tonšić-Krema, Anton-Toni Štemberger i Milivoj Vrabec


Osnovna škola Cavtat