preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
MARENDE

http://os-cavtat.skole.hr/upload/os-cavtat/images/static3/2487/attachment/MARENDE-OD-5-VELJACE.pdf

Priloženi dokumenti:
prehrana.pdf

Cavtate moj!
Matematika
Opći akti
Priloženi dokumenti:
Pravilnik o radu.pdf

Oglasna ploča
Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Brojač posjeta
Ispis statistike od 26. 12. 2013.

Ukupno: 643516
Ovaj mjesec: 755
Ovaj tjedan: 1004
Danas: 19
O365 za škole

Suradnja i komunikacija u virtualnim učionicama

Hvala

 

Konavoski vez

Radionica vezenja 

Webmail

ŠKOLJKE

Dobro došli!

Školsku zbirku čini 151 izložena vrsta, morskih i kopnenih puževa i školjaka, a  predstavljene su 271 primjerkom. Dar su PŠ Čilipi Đura i Tanje Capor.

Priloženi dokumenti:
Dar zbirka puzeva i skoljki.docx

Vijesti - Osnovna Škola Cavtat

Obavijest za roditelje

 Prijedlog organizacije nastave u OŠ Cavtat od 11. svibnja 2020. godine za učenike od 1. do 4. razreda

Na temelju zaključka Vlade Republike Hrvatske od 23. travnja 2020. godine, u ponedjeljak 11. svibnja 2020. godine  otvaraju se škole za učenike od 1. do 4. razreda, za određene skupine, i to u skladu s  Uputom Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo  od 29. travnja 2020.  i  Preporukama Ministarstva znanosti i obrazovanja od 30. travnja 2020.

Roditeljima/skrbnicima koji mogu osigurati skrb djece kod kuće, preporuča se ostanak kod kuće. 


Epidemiološke mjere zaštite od zaraze virusom COVID-19

za djecu koja će dolaziti na nastavu u školu od 11. svibnja

u nastavku teksta propisane su  za one učenike čiji roditelji će se izjasniti da će njihova djeca pohađati nastavu u školi i potpisati pisanu izjavu o tome, a obuhvaćaju:

  1. ORGANIZACIJA NASTAVE U ŠKOLI
  2. DOLAZAK I ODLAZAK UČENIKA I RODITELJA U ŠKOLU
  3. BORAVAK UČENIKA U ŠKOLI
  4. POSTUPANJE U SLUČAJU SUMNJE U ZARAZU KOD DJETETA
  5. IZJAVA RODITELJA

1. ORGANIZACIJA NASTAVE U ŠKOLI

1. Za učenike  razredne nastave provodit će se mješoviti model nastave - poučavanje dijelom kao oblik nastave koju učenici pohađaju u školi, ali u promijenjenim uvjetima u odnosu na redovnu nastavu, a dijelom kao nastava na daljinu za učenike koji ostaju kod kuće.

2. Nastava se u školi/školama organizira samo u onim razrednim skupinama u kojima su roditelji prijavili da će dijete pohađati nastavu u školi i potpisali pisanu izjavu. Ostali učenici nastavu prate na HTV3 i rješavaju zadatke koje im učiteljica pošalje na način kako je dogovoreno na početku nastave na daljinu. Obje skupine učenika, u školi i kod kuće, usvajat će jednake odgojno-obrazovane ishode prema planu  i materijalima Škole na Trećem. Domaće zadaće, uradci i zadatci bit će jednaki za sve, a metode vrednovanja ujednačene.

3. Raspored ulaska učenika u školu, početka i završetka nastave te odmora bit će objavljen  nakon utvrđivanja boja učenika i formiranja razrednih skupina.   Razredne skupine neće imati školske odmore na istom mjestu, te skupine neće uspostavljati međusobne kontakte. Školsko zvono u matičnoj školi neće se oglašavati, a  učiteljice će brinuti o trajanju nastavnih sati i odmora.

4. U razrednoj skupini s učenicima boravi samo njihova učiteljica razredne nastave. U razrednoj skupini može biti maksimalno 9 učenika i 1 učiteljica, a učenici će u školi provoditi u prosjeku 3 do 4 školska sata. U postavljenu skupinu koja će započeti s radom 11. svibnja neće se moći naknadno uvrstiti još učenika.

5. Predmete koje učenicima predaju drugi učitelji (Engleski jezik, Vjeronauk, Glazbena kultura u 4. razredu, Njemački jezik i Francuski jezik  u 4. razredu) neće se održavati za učenike u školi nego isključivo na daljinu kao i do sada, a učenici koji pohađaju školu također su ove predmete dužni pratiti na daljinu.

6. U školi se također neće održavati nastava Tjelesne i zdravstvene kulture, kao i ostale tjelesne aktivnosti koje se provode u zatvorenom prostoru. Nastava će se moći provoditi na otvorenom, u školskom dvorištu i vrtu, ali bez doticaja s drugim razrednim skupinama. Neće se održavati dopunska i dodatna nastava i izvannastavne aktivnosti, ako ne daju svima jednaku priliku za sudjelovanje.

7. Ako se učenik s teškoćama pohađati nastavu u školi, pomoćnik u nastavi se ubraja u ukupan broj osoba u razrednoj skupini, a pomoćnik u nastavi se treba pridržavati svega navedenoga u uputama Hrvatskoga zavoda za javno zdravstvo.

2. DOLAZAK  I ODLAZAK UČENIKA I RODITELJA U ŠKOLU

1. Roditelji/skrbnici imaju obavezu izmjeriti tjelesnu temperaturu djetetu svaki dan prije dolaska u školu, te u slučaju povišene tjelesne temperature ne smiju dovoditi dijete u školu već se javljaju telefonom učiteljici i izabranom pedijatru/liječniku obiteljske medicine radi odluke o testiranju i liječenju djeteta.

2. Kada god je moguće, djecu dovode i odvode roditelji/skrbnici u zasebno prethodno dogovoreno vrijeme različito za svaki razred, s razmakom od najmanje 10 minuta između dva razreda. Djecu i roditelje učenika 1. razreda pred ulaznim vratima dočekuje učiteljica. Djeca sama ulaze u zgradu škole. Roditelji se ne okupljaju na ulazu, niti ulaze u prostor školskog dvorišta već dolaze do ulaza u školsko dvorište pri čemu zadržavaju distancu od najmanje 2 metra u odnosu na druge roditelje/skrbnike i djecu.

3. Dijete roditelj/skrbnik dovodi i odvodi dijete iz škole na način da je u pratnji jednog djeteta uvijek jedna odrasla osoba/roditelj/skrbnik. U pratnji pojedinog djeteta poželjno je da je uvijek je ista osoba koja živi u istom kućanstvu s djetetom.

4. Roditelji/skrbnici ne smiju dovoditi niti odvoditi djecu iz škole, niti ulaziti u vanjske prostore (dvorište, vrt, igralište) i unutarnje prostore škole, ako imaju povišenu tjelesnu temperaturu, respiratorne simptome poput kašlja i kratkog daha ili koji su pod rizikom da su mogli biti u kontaktu s osobama pozitivnim na COVID-19 ili su pod sumnjom da bi mogli biti zaraženi s COVID-19, a pogotovo ako su u samoizolaciji jer tada ne smiju izlaziti iz kuće. Ukoliko je dijete bilo u kontaktu s takvom osobom, ono također mora ostati kod kuće.

5. Školski prijevoz za učenike putnike neće biti organiziran, te je roditelj dužan dovoziti dijete u školu i doći po njega.

6. Učenik dolazi i odlazi iz škole sa školskom torbom te svoju opremu i pribor ne dijeli s drugim učenicima. Poželjno je da dijete sa sobom nosi papirnate ili vlažne maramice.

7. Odlazak učenika iz škole odvija se prema utvrđenom rasporedu za izlazak svakog pojedinog razreda i to na način da ne dolazi do kontakta između djece različitih razreda.

8. Roditeljima/skrbnicima koji dolaze po dijete u školu nije dopušteno ulaziti u prostor školskog dvorišta i škole, osim u krajnjoj nuždi, nego dijete čekaju ispred ulaza u školsko dvorište poštujući mjere sigurnosnog razmaka od drugih roditelja i djece.

3. BORAVAK UČENIKA U ŠKOLI

1. Djeca bi trebala održavati distancu (fizičku udaljenost) od druge djece i odraslih

2. Djeca ne bi trebala dodirivati usta, nos, oči i lice;  trebaju redovito i pravilno prati ruke,  kada kašlju i kišu prekriti usta i nos laktom ili papirnatom maramicom koju poslije trebaju odbaciti u koš za otpad te oprati ruke. Pri kašljanju i kihanju trebaju okrenuti lice od drugih osoba.

3. Svako dijete samo postupa sa svojom odjećom i obućom, školskim priborom, torbama i knjigama te ih ne dijeli s ostalom djecom i ne dodiruje i ne uzima stvari druge djece.

4. Djeca ne nose zaštitne maske i rukavice.

5.Kod potrebe odlaska na zahod ili pranja ruku djeca iz jednog razreda korist će samo onaj zahod koji je na korištenje dodijeljen njihovom razredu.

4. POSTUPANJE U SLUČAJU SUMNJE U ZARAZU KOD DJETETA

Ravnatelj škole o svakoj sumnji na COVID-19 kod zaposlenika ili djece (o čemu roditelj/skrbnik ima obavezu hitno telefonom obavijestiti učiteljicu) obavještava nadležnog školskog liječnika. Posebno žurno i neizostavno ravnatelj obavještava nadležnog školskog liječnika u slučaju grupiranja sumnje ili zaraze COVID-19 (2 i više djelatnika i/ili djece sa sumnjom iz iste učionice/zgrade i sl.).

5. IZJAVA RODITELJA

S obzirom da se nastava organizira u iznimnim situacijama, roditelji/skrbnici  moći će uputiti dijete u školu samo ako se ispunjaju svi uvjeti prema preporukama Hrvatskoga zavoda za javno zdravstvo i uputama Ministarstva znanosti i obrazovanja.

Mole se roditelji da prije potpisivanja izjave pažljivo pročitaju ovu obavijest na stranici škole kao i dokumente Hrvatskoga zavoda za javno zdravstvo i Ministarstva znanosti i obrazovanja, poveznice slijede:

  1. Upute za sprječavanje i suzbijanje epidemije covid-19 za ustanove ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja te osnovnoškolske ustanove u kojima je osigurana mogućnost zbrinjavanja djece rane i predškolske dobi te učenika koji pohađaju razrednu nastavu
  2. Preporuke za organizaciju rada u razrednoj nastavi i upute za vrednovanje i ocjenjivanje u mješovitom modelu nastave

Samo oni učenici čiji roditelji/skrbnici svojim potpisom garantiraju istinitost i ispunjenje svih uvjeta u izjavi moći će od ponedjeljka 11. svibnja pohađati školu. U slučaju da u jednoj razrednoj skupini bude prijavljeno više od 9 učenika, u Školi će se dodatno utvrditi tko ima prioritet.

Izjavom roditelj potvrđuje sljedeće:

  1. oba roditelja zaposlena i ne rade kod kuće te dok su na poslu, odnosno u vrijeme održavanja nastave u trajanju prosječno tri do četiri školska sata, nemaju mogućnosti za zbrinjavanje djeteta (samohrani roditelj i roditelj koji sam skrbi za dijete prema čl. 109. Obiteljskog zakona izjavljuje samo za sebe)
  2. dijete nema kroničnih bolesti (respiratorne, kardiovaskularne, dijabetes, maligne bolesti, imunodeficijencija, veća tjelesna/motorička oštećenja);
  3. niti jedan od ukućana s kojima dijete boravi ili osobe s kojima je dijete u svakodnevnom kontaktu nemaju kroničnih bolesti (respiratorne, kardiovaskularne, dijabetes, maligne bolesti, imunodeficijencija, veća tjelesna/motorička oštećenja);
  4. niti jedan od ukućana s kojima dijete boravi ili osobe s kojima je dijete u svakodnevnom kontaktu nisu u samoizolaciji ili karanteni i nisu u povećanom riziku zaraze virusom Covid-19, odnosno nemaju simptome zaraze virusom;
  5. dijete nema povišenu tjelesnu temperaturu, respiratorne simptome poput kašlja i kratkog daha ili druge simptome bolesti poput gripe ili prehlade i drugih zaraznih bolesti;
  6. upoznat/i sam/smo s mjerama Škole izrađenima na temelju uputa Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo o dolasku djeteta u školu, boravku u školi i odlasku iz škole koje čine dodatak ovoj Izjavi i o njima sam/smo upoznali i moje/naše dijete te mu objasnili kako ih se pridržavati.

IZJAVU preuzimate OVDJE  te su je roditelji dužni potpisati i donijeti u OŠ Cavtat do srijede 6. svibnja od 8 do  12 sati na jedan od sljedećih načina:

  1. Isprintanu i potpisanu izjavu donijeti u tajništvo Škole
  2. Skeniranu ili fotografiranu izjavu poslati putem e-pošte  tajnistvo@os-cavtat.skole.hr
  3. Preuzeti obrazac izjave u tajništvu Škole i potpisati ga u Školi

     

  4.  


Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Kate Kukuljica   datum: 4. 5. 2020.

Tražilica

Društvene mreže


I mi sudjelujemo!


NOVO!

Priloženi dokumenti:
razredi skupno (8).pdf


VOZNI RED


Dokumenti

 

 

 

 

 

 

 


Upisi u srednju školu

     N O V O S T I!    


Vježbajmo!


Brošure

 


AKTUALNOSTI

 

 

 

 

 

 


Dabar


PseudoDabar

Uključenje u virtualnu učionicu za sve učenike osnovne škole


Čitajte o Konavlima

 


Školstvo

 

 

 





preskoči na navigaciju