MARENDE

Matematika
Opći akti
Pravilnik o radu.pdf

Ispis statistike od 26. 12. 2013.

Konavoski vez

Radionica vezenja

Webmail

ŠKOLJKE

Dobro došli!

Školsku zbirku čini 151 izložena vrsta, morskih i kopnenih puževa i školjaka, a  predstavljene su 271 primjerkom. Dar su PŠ Čilipi Đura i Tanje Capor.

Dar zbirka puzeva i skoljki.docx

3. Sjednica Vijeća roditelja

Poziv na 3. sjednicu Vijeća roditelja koja će se održati u srijedu 26. travnja 2023. u 17,30h.

Sjednica Vijeća roditelja

2. Sjednica Vijeća roditelja šk.god. 2022./23., 3. ožujka u 17,15h.

Moj put u Belgiju

Naš učenik Pero Miljas vratio se iz Belgije.

MOJ PUT U BELGIJU

U našoj školi u prof. Jelke Hrnjić imali smo satove robotike.
Tu sam se prvi put susreo s kockicama i motorima za izradu robotskih kolica.
To me je jako zainteresiralo i uz pomoć svoje profesorice prijavio sam se na županijsko natjecanje. Na tom natjecanju sam osvoji prvo mjesto i onda u svibnju
zajedno s nekoliko mojih prijatelja i s prof. Hrnjić smo išli u Pulu na državno natjecanje.
U Puli smo boravili pet dana, bili smo smješteni u hotelu, tu sam upoznao mnogo novih prijatelja.
Svaki dan smo imali neko natjecanje i usput sam mnogo naučio o robotskim kolicima.
Na sam dan natjecanja bio sam vrlo uzbuđen, ali nasreću sve je dobro prošlo. Moja robotska kolica su bila najbrža. Test sam također dobro napisao i osvojio sam drugo mjesto.
Za osvojeno drugo mjesto dobio sam nagradno putovanje u Brisel - posjet međunarodnoj izložbi EUREKA.
U Brisel sam krenuo 11.11. i tamo bio do 18.11.2008. godine. Do Zagreba sam išao s avionom, a iz Zagreba smo do Brisela išli mini busom. Bilo nas je dvadesetak.
 Iz naše županije bio je moj prijatelj Juraj, ostali su bili iz drugih gradova u Hrvatskoj.
O nama na tom putovanju je brinula gđa. Silvana Svilar iz Udruge inovatora Hrvatske i gdin. Hrvoje Vrhovski iz Hrvatske zajednice tehničke kulture.
Na putu do Brisela smo jednu noć prespavali u Njemačkoj. Drugi dan popodne smo stigli u Brisel.
Već prije našeg puta smo imali program boravka , tako da smo znali što nas tamo očekuje.
Kad smo stigli dočekali su nas u Veleposlanstvu RH u Briselu. Tu smo imali kratko druženje s predstavnicima Veleposlanstva i s obiteljima u kojima ćemo biti smješteni.
Ja i moj prijatelj Juraj smo bili kod gđe. Lidije Topić. Smještaj u nje je bio super. Ona nam je kuhala što mi želimo i vodila nas gdje treba. Ona ima jednog sina.
Drugi dan ujutro smo posjetili Europski Parlament i Misiju RH pri EU. U Misiji smo imali prijem. Primila nas je zamjenica veleposlanika RH u Belgiji. Obišli smo njihove urede i slikali se u središnjoj dvorani Europskog parlamenta.
Nakon toga smo išli u obilazak Grand Placea,to je veliki trg u Briselu i posjetili smo muzej čokolade. Tamo smo mogli probati sve vrste čokolade.
Poslije ručka smo išli vidjeti Atomium i obišli smo Mini Europu. Tamo su izgrađene sve važnije zgrade iz zemalja europske unije, ali u minijaturi. Sve izgledaju stvarno.
Sutradan je bila izložba EXPO-a i obilježavanje dana hrvatske, tu smo bili i razgledali izložbu. Onda smo pošli prema sjedištui NATO-a, tu smo imali prijem te obišli sve važnije urede i dvorane u NATO-u.
Slijedeći dan smo išli u Antwerpen. Tamo smo obišli Ulicu dijamanata i posjetili muzej dijamanata. Tu se nalaze najpoznatiji dijamanti na svijetu.
Nakon toga smo posjetili Rubensovu kuću koja je ujedno i galerija.
U Antwerpenu smo posjetili Hrvatsku dopunsku školu i tu ručali.
Poslijepodne smo imali slobodno za posjet trgovačkom centru, tu smo kupovali suvenire i slatkiše.

Slijedeći dan smo se uputili doma istim putem kuda smo i došli.
Na ovom putovanuju mi je bilo super, imali smo jako zabavne voditelje pa mi nikad nije bilo dosadno.
Upoznao sam mnogo novih prijatelja, vidio mnogo novih stvari i puno toga naučio a najvažnije da se samo radom i učenjem može nešto postići.
Ovaj put u Belgiju mi je super uspomena i poručio bih i ostalima da se natječu i uče, pa možda i oni osvoje ovakvo putovanje, jer se ta nagrada dijeli svake godine.

Pero Miljas,8.a

objavio: Administrator   datum: 17. 9. 2006.

Društvene mreže

AKTUALNOSTI

Dabar

PseudoDabar

Uključenje u virtualnu učionicu za sve učenike osnovne škole